sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Kuvatuksia

Tässä sitten niitä kuvia kun lupasin kerta!
Pikaisesti otettu, toinen salamalla vahingossa ja kamerakännykällä, joten laatu on taas mitä on. Mutta näkee noista tilanteen ihan hyvin! Aamupaino 56,5kg. Olkapäät jäi jotenkin lyttyyn, niin laitoin yhden salilla otetun kuvan lisäksi, näkee että on niihinkin jotain tullut. Kädet ihan liian kapealla ja paitakuvassa toinen käsi ihan vinossa, mutta toinen ok. Siinä sitä oppii kun kuvia ottaa :)






Ja vielä puolustukseksi, oli "rapulapäivä" ja oikeastaan vielä alkuyö (äsken otettu), joten innostus kuvien ottoon oli ihan mieletön ;) Kommentoijien kesken arvon sitten sen sykemittarin, jonka toimivuudesta ei ole takeita, mutta kokeilla sen voi paristoja vaihtamalla :D Ja kommentin ei tarvi koskea kuvia, vaan ihan mitä vain!

20 kommenttia:

  1. Oot sinä kyllä melekosen tiukassa kunnossa! Kyllähän tuohon vähän kärsiikin painoa nostaa :)
    Tsemiä vaan kevään reeneihin!

    VastaaPoista
  2. Minkä pitunen olet :)

    -S

    VastaaPoista
  3. Pituutta löytyy hurjat 162-163cm riippuen mittausajankohdasta. Kroppa toimii tämmöisissä rasvoissa hyvin ja olo on hyvä ja sporttinen, joten aikalailla tässä kunnossa haluan ollakin. Ei tästä kiristellä tarvi, mutten kyllä tietentahtoen lisää läskiäkään hanki, plussilla mennään kuitenkin vielä heinäkuulle!

    VastaaPoista
  4. mitä mieltä sun miehes on sun "bodaamisesta"? =D

    VastaaPoista
  5. Kuinka paljon meinaat hankkia lihasmassaa vielä? Hienot jalat sulla :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia, antaa mulle paljon motivaatiota ja inspistä salihommiin. Keep up the good work :o) -Paula

    VastaaPoista
  7. Eipä se mies ole harmitellut, tietää etten kehonrakentajaksi halua vaan hyvän mallisen fitnesskropan. Eli kyllä tähän silti joitain kiloja massaa tarvitaan lisää!

    Ja kiitos jalkakehuista, alan pikkuhiljaa olla ylpeäkin niistä, joskus nuorena kun halusi vain hoikat sääret :D Tsemppiä kaikille treeneihin ja kiitos blogin seuraamisesta!

    VastaaPoista
  8. Pitkästä aikaa sun blogissa. :) Hyviä kuvia!

    VastaaPoista
  9. On sitä lihasta näköjään myös yläkropassa :)

    VastaaPoista
  10. Oijoi, näyttää kyllä kiitettävän ihailtavalle tuo sun kroppa! Kyllä mä vielä joskus samaan pääsen... :D

    VastaaPoista
  11. Upeita jalkakuvia aiemmissa postauksissa, ja tässäkin upeaa tulosta tullut! :D Kelpaisi tännekin... Itse olen käynyt kuntosalilla vasta 4 kuukautta, ja nyt on parin viikon taukoa, että saan tatuoinnin parantumaan kädessä. :) Olen vaan niin laiska alakroppaan panostamaan juoksua lukuunottamatta. Mutta toivottavasti saisin lyhyen "saikun" jälkeen uutta puhtia blogiasi seuraamalla.

    Hyvää kevättä!

    VastaaPoista
  12. Tosi hyvän näköinen on sun vartalo ja oot muutenkin kaikin puolin erittäin kaunis! :)
    Kiva kun kirjoittelet tätä blogia, täältä saa hyviä vinkkejä ja piristystä päivään!

    - E -

    VastaaPoista
  13. Missä sun vatsalihakset on? ;) Muut alkaa näkyä mut vatsat ei, vaikka rasvaprosentti on aika alhainen. Lihaspaksuutta pitää saada lisää, sit alkaa näyttää hyvältä. Nyt tuossa selkäkuvassa näyttäis et on vaan luuranko ;) Käsivarretkin kaipais lisää muotoa, ne näyttää jotenkin oudoilta. Olkapäät näyttäis kaipaavan lisää pyöreyttä. Ilmiselvästi jalat on sun vahvin puoles =)

    VastaaPoista
  14. Kiitoksia taas kaikille kommenteista, jopa anonyymille, sait nauramaan :)

    Vastaillaanpa samalla:

    - vatsalihakset on tuolla vatsan alueella, rintalihasten alapuolella.

    Taisi olla ainoa kysymys, toivottavasti vastaus kelpasi! Kuvan voin laittaa jos joskus jaksan pelkästä vatsasta kuvan ottaa niin että jännitänkin ne.

    VastaaPoista
  15. No kylläpä helposti naurattaa.. Jos et kritiikkiä kestä niin miksi pidät julkista blogia? Eihän näiden blogien pitäis olla vaan sitä varten että persettä nuollaan ja vaan kehutaan. Meinaatko mennä kisoihinkin tuolla asenteella? Siellä tuomareiden edessä vasta kritiikki onkin kova. Tarkoitin lähinnä sitä että kun vatsa näyttää siltä ettei olis lihaksen lihasta ja noissa kuvissahan ei niitä näy. Kyllähän niidenkin pitäis näkyä ilman jännittämättä noin alhaisella rasvaprosentilla jos sellaset on.

    VastaaPoista
  16. Kestän kyllä, muutenhan olisin suuttunut ja poistanut viestin! Ja minun mielestä tuo ei ollut rakentavaa kriittikiä, enkä todellakaan ole tässä kunnossa menossa kisaamaan vielä. 2,5v salitreeniä taustalla ja vielä ajattelin 2v treenata ennen kuin uskallan lähteä kisaamaan muuallekin kuin fitnessmallikisaan. Kylläpäs sä olit herkällä päällä :) Ja kyllä ne vatsalihakset on, tiedän sen itse joten ei mun tarvi loukkaantua. Ja todellakaan tuossa asennossa ja näin korkeilla rasvoilla naisen vatsalihakset ei näy jännittämättä aina, kyllä se nyt pitäis tietää jokaisen.

    VastaaPoista
  17. Mmmmminä tahdon sykemittarin (ja samanlaisen kropan kuin sinulla)!

    - Joy

    VastaaPoista
  18. Näkyy jos ja kun on tarpeeksi paksuutta niissä ja sitähän tarkoitinkin. Eikä sulla kovin korkea rasvaprosentti voi olla kuvista päätellen tai sit oo photoshopannu niitä ;) Rakentavasti, lisää paksuutta lihaksiin ja pyöreyttä, sitähän tuossa kirjoitinkin.
    Mut hyvältä näyttää kuitenki treenivuosiin nähden. Vähintään 2v on hyvä, enemmän, parempi. Ei pidä liian aikaisin lähtee lavalle, sinnehän mennään vaan voitto mielessä. Harmillisesti näkee joka ikisessä kisassa liian vajaakuntoisia kisaajia ja heistä huomaa että treenitaustaa ei ole kovin montaa vuotta kertynyt. Pari vuotta treeniä, hirveellä työllä hankittu pieni lihaksisto sulaa kisadieetissä ja lavalla sen näkee. Mut tsemppiä vaan ja menestystä..

    VastaaPoista
  19. Anonyymi edellä voisi ajatella myös sitä että suomessa odotellaan ihan liian kauan kisoihin lähtöä.. Kisaamalla vasta oppii vaikkkei ihan voittokunnossa olisikaan. Missä urheilulajissa ei noustaisi pikkuhiljaa huipulle?

    VastaaPoista